Plava tinejdžerka se ljubi

Upoznavanje u Bosni
Ivan Tihonovič je pravi učitelj, koji ne voli samo svoj posao, već i svoje učenike. Takvi nastavnici i takvi ljudi su vrlo rijetki. U našim teškim vremenima, siguran sam da takvi nastavnici jednostavno više ne mogu postojati, novčani i materijalni odnosi su zamijenili sve. Ali pokušao je da nam prenese ono najbolje od sebe, da nas nauči da budemo iznenađeni i oduševljeni.

U principu, nisam htio i nisam namjeravao ići na ovo planinarenje, ali Ivan Tihonovič je govorio s takvim entuzijazmom. Sad samo sa užasom razmišljam - šta bi bilo da nisam otišao, koliko bih izgubio. Izgubio bih mnogo. Toliko!

Zadnja godina škole, naša matura 11. razreda je nešto. Eto, ovako izgledamo sami sebi kao odrasli, pametni, razumijemo se u sve, i ne samo u studije - uostalom, već imamo 18 godina. Stalno smo ponavljali svojim nastavnicima i sebi - mi smo već odrasli, imamo 18 godina. Svi naši momački razgovori se vrlo često i stalno svode na temu seksa i, naravno, svi se trudimo da se pokažemo kao tako iskusni i sveznajući, jednostavno je smiješno sjetiti se sada. Ali ponekad je ovako, posebno sa devojkama - nije uvek takav onaj ko se ponaša povučeno i skromno. A ovo sam morao lično da vidim!

Kao i uvijek u planiranom neisplativom upravljanju tog perioda, novac za popravke mogao se izdvojiti u svakom trenutku, ne uvijek odgovarajući. Tako se i dogodilo - sredinom aprila su nam najavili da će škola biti zatvorena na nedelju dana radi popravke grejanja, novac je dodeljen. Da, sezona grijanja je gotova. Tako je Ivan Tihonovič predložio ovu turneju-pješačenje, kako bi gledao izlazak sunca na Chatyr-Dagu, gotovo najvišoj planini na Krimu.

Tako smo se u srijedu okupili na autobuskoj stanici - šatori, rančevi sa lanč paketima, jakne u rukama, iako je april bio iznenađujuće topao. Autobus nas je odvezao do podnožja planine, a onda je bilo četiri sata pješačenja.Zapanjujuće čist planinski vazduh, lagan povetarac, blago sunce, a ja stalno držim za ruku Yulechku iz „A“ razreda.

Ispostavilo se da joj se već dugo sviđam, kako mi je posramljeno rekla u autobusu, lukavo sedeći pored mene, prestižući Tonju i Innu, koje su uvek sedele na klupama iza mene na času. Imali smo dogovor da pomažemo na testovima, pa smo se zajedničkim snagama samouvjereno borili protiv lukavih autora udžbenika. I nakon večernjih časova ili školskih balova pratio bih ih kući, primajući slatke poljupce kao nagradu. A evo i Yulechka. Plava tinejdžerka se ljubi Evo ove zaobljene tihe žene - upravo sam je pogledao. I nije loš prizor!

Izlazak sunca, nakon što smo prenoćili u štafetnom centru na Chatyr-Dagu, ostavio Penis pumpa trajna neizbrisiv utisak. Jednostavno neizbrisivo. Lagana magla, koja brzo odleće komadiće oblaka ispod - a u moru ispod, u samim dubinama, iznenada se pojavljuje svetla tačka, koja poprima oblik jasnog kruga. Ovaj Mom hentai strip krug se kreće u dubinama voda i gle. - sjajan bljesak prvih zraka naše zemaljske zvijezde pada u oči. Krikovi, aplauzi, škljocanje zatvarača kamere. A sunce je sve više, blistavi zraci sve topliji, prekrivajući naša oduševljena lica nežnim milovanjem topline. Bilo je nevjerovatno!

A onda smo sišli - naš učitelj je jasno poznavao ova mjesta. Do podneva smo izašli na ljupku čistinu, u blizini je tekao mali, ali pun potok, što je uglavnom rijetkost za bezvodni planinski Krim. Divna priča od učitelja o partizanima, pećinama, događajima, istoriji Krima, a tu je i more samo kupina i raznih bobica, ima čak i šipka. A moramo i dizati šatore, spremati ručak i večeru, gotovo partizanska verzija - paljenje bezdimne vatre.

Ivan Tihonovič je poslao nekoliko ljudi po bobice, Duga priča o dildou je išla pored mene, takođe me držeći za ruku, a ja sam već sa zanimanjem gledao njene prilično izražajne grudi ispod tankog džempera. I kakav smo apetit napalili. Pojeli smo sve. I kompot od svježeg bobičastog voća - kupina, šljiva, šipka. Svi su bili apsolutno oduševljeni - dobro je da smo krenuli na ovo planinarenje. Puno zabave i opuštanja. Osim toga, to je bila i vježba za nas!

Ali prije spavanja, nastala je neočekivana situacija. Nisam mogao da stanem u mali šator sa Besplatna online gola priča, njegova ogromna masa je ionako jedva stala, pa je zamolio devojke, u velikom šatoru su bile tri, da „sklone“ nesrećnog Sašu. Pa, Julija je, naravno, odmah pristala, Tonya i Inna su malo šmrcale, kažu, momak je na našoj djevojačkoj večeri, ali su se i složile.

A onda je Yulka priredila još jedno iznenađenje - izvadila je veliku vreću kupina, posipala ih šećerom, ja sam otvorila konzervu kondenzovanog mlijeka. Tako smo imali kraljevsku čajanku. Devojke su se "stopile", popili smo dosta čaja, pa dugo ćaskali, ja sam malo mahnuo repom pred njima, pričajući gomilu viceva i šaljivih priča, plus imao sam veliku biblioteku - i nešto svojih Reed i Fenimore Cooper. Otišli smo na spavanje veoma kasno, umorni i nevjerovatno sretni.

Pa, mislim da ću spavati do podneva. Da, nije tako - Julijina nežna ruka je počela da me miluje po obrazu, vratu, lagani drhtaj mi je prošao kroz telo i ja sam se probudio. U polumraku šatora oči su joj tako misteriozno zaiskrile. Ali tada je njena vrela ruka zagrlila moj vrat i usne su nam se spojile. Kao da me je udarila struja. Nikada ne bih zamislio koliko je zgodna i strastvena, ova tiha cura sa oblinama iz razreda „A“. A kakve slatke usne ima. Kakve čvrste, velike grudi ima. gutanje sperme Cum mom Mada - sve devojke već imaju 18 godina!

Oh, te Julijine vruće usne. Nežni su kao šapat, slatki kao ljubavna pesma, nežni kao prolećno jutro, vreli kao vulkan strasti. Kako mi je to bilo uzbudljivo slatko. Ali tada su njene Luda priča xxx napustile moje zapanjene usne, prešle preko mojih grudi, brzo prešle preko mog stomaka koji se od uzbuđenja kretao u talasima i, pomerajući pojas mojih trenerki, doprle do ježa mojih stidnih dlaka. - šta se dešava. Ja sam u raju. Yulin neuporedivi jezik, nježan, vruć, drhtav, sada jednostavno naelektrizirajući, pronašao je osnovu mog kočića "bravo", zatim se počeo polako penjati po njemu, milujući me i pružajući mi ova nezemaljska milovanja. Kako ona to radi - oralni seks u njenom izvođenju, to je samo bajka. Skoro sam poludjela od zadovoljstva!

Konačno, jednim pokretom svoje ljupke glave, uokvirene čvrstom krpom tamne kose, apsorbirala je moj ukočeni član potpuno, potpuno, potpuno u vrelu, mokru peć svojih nevjerovatnih usta - ova "vrata raja" su me jednostavno odvela u ludilo. Strastveni jauk mog divnog zadovoljstva oteo se iz mog promuklog grla!

A njene prelepe oči, blago svetlucave u tami, kao da su gledale pravo u moju dušu. I evo ga - svijetli trenutak vrhunskog užitka. Sperma mi je izletjela u čvrstom vrelom mlazu, Julija se malo zadrhtala, ali je sve progutala. Bilo je jednostavno magično. Čini se da sam čak na trenutak izgubio svijest, isključen iz stvarnosti. Kada sam se probudio, Julijina meka glava ležala je na mom ramenu, a njena kosa me je nežno golicala po obrazu. Kakvo blaženstvo zadovoljstva!

- Hvala ti, Yulechka. Jednostavno sam bio u raju. - nasmijala se tiho, ali tako radosno, i zaspali smo.

Sutradan nam je Ivan Tihonovič pokazao majstorsku klasu partizanske svakodnevice.Skuvao je neverovatno ukusan čaj od šipka i grančica. Da, kompot od kupina i višanja. A supa se bukvalno pravi od sjekire. Zatim, nakon ručka - spavanje, najkorisnija aktivnost na svježem zraku. Ali posle ručka - pitanja o istoriji, razgovor o budućim zanimanjima, ove godine za par meseci biramo zanimanja i specijalnosti. Dan je bio nevjerovatan - to znači pravi učitelj!

Nas četvorica smo se popeli u šator, malo se petljali i onda nas je tiha Tonečka sve iznenadila. Nisam još htela da spavam, pa mi je predložila da razgovaramo o odnosima među polovima. Bio je to mali šok - Tonka je. Sedela je odmah iza mene, često sam se divio njenim nogama, visoko otvorenim sa kratkom suknjom, ponekad sam ih drsko dodirivao ili mazio - ponašala se prilično flegmatično. A onda je započela prilično neozbiljan razgovor, ali ubrzo sam sve shvatio. Delikatna aroma konjaka - Tonya je definitivno uspjela da ga srkne, i to temeljito.

A onda je i Inna htela da popije "kap" - mi smo na šetnji, kako da ne popijemo piće. To je ono što je Tonya rekla - ovaj konjak možete piti samo u bratstvu. Izvadila je prelepu pljosku, napunila čep i. Cum mom Mateo Voltolini Prvi poljubac je, naravno, bio sa Julijom. Njene usne mirišu na plemenito piće, njen razigrani jezik. Kada smo raskinuli zagrljaj, pokušala sam da diskretno namestim svog „starog druga“ u šorc, ali su devojke sve primetile, naravno, i tiho se smejale. Test "Bruderschaft" je nastavljen.

Inna, elegantna smeđokosa žena sa sivim očima koje su tako misteriozno reflektovale svetlost Tonijeve lukave baterijske lampe, koja je ležala u uglu i pružala ne toliko svetla koliko tajanstveni intimni sumrak u šatoru.Inna, graciozna, ali snažna i tako elastična. Pili smo, malo sam oklevao, sumnjao i stidljivo, ali Julijina ruka me je gurnula u leđa: „Hajde, budi hrabriji, bio je stidljiv!“ A Inna je bila još bolja - digla se u svoju punu visinu i otplesala nam striptiz. I figura joj nije loša, mršava, a guza je tako okrugla, male grudi, a kakav osmeh. Svi smo se uzbudili, pa je naš poljubac ispao veoma strastven, teško sam se otrgnuo od nje, a osećaj njenog jezika u mojim ustima izazvao je lagano drhtanje. Čak mi se i malo zavrtjelo u glavi od zadovoljstva - oh i cure. Ipak, 18 godina je divna dob!

Čak su mi i zubi počeli pomalo da cvokoću od sećanja na Inkin poljubac, pa sam drsko srušio kapicu. A Tonja je mirna Tonja. Pila je, uživajući u piću, gledajući me u oči. Naježio sam se kada je tako tihim, seksi glasom rekla: "Julečka, ugasi baterijsku lampu." Zagrlili smo se, na koljenima, usne su nam se konačno spojile i. onda me iznenadila, snažno me povukavši prema sebi. Ubrzo sam ležao između njenih nogu, a i ona me je snažno, skoro bolno poljubila. Kako nisam svršila, ne znam, ali uzbuđenje je bilo prosto divlje - ležala sam između Tonijevih nogu. Za razliku od ostalih djevojaka, Tonya nije nosila pantalone, već kratku vunenu suknju. Kada je uspela da podigne suknju. Devojke su mnogo lukavije od nas!

Usne su Plava tinejdžerka se ljubi se razdvojile, usisale smo vazduh uz zvižduk, ne ispuštajući zagrljaj. Odjednom mi je Tonja tiho šapnula na uho: "Lezi još malo sa mnom. I poljubi me!" Ovaj poljubac je jednostavno trajao zauvek. Pa, Tonja, kakva tiha osoba, kakva sluznja. I ispada tako strastvena i zgodna, toliko se vrtila ispod mene, pa je trljala međunožje o moj penis u erekciji.I odjednom, tako glasno i prkosno: "Djevojke, sklonite se, brzo. Ne mogu više." Hoće li ona nešto da mi pokloni. Upravo sada. Nevjerovatno!

Gurnuvši me u rame da siđem s nje, jedva vidljive u mraku, Tonja je podigla dupe i brzo skinula gaćice koje su se činile malo vlažnim. Nisam mogao odoljeti da ih ne dodirnem čim sam mogao. Ali tada su me njene nježne, ali tada tako snažne ruke dovukle do sebe. Ova situacija atmosfere seksualnosti me je divlje uzbudila, plus dvije djevojke, zadržavajući dah, sjedile su kao tamna mrlja u uglu šatora. Položivši Tonyu na leđa i smjestivši se između njenih vitkih nogu, naslonio sam svoj jednostavno kameni član na njene vlažne, vruće, poluotvorene vaginalne usne. Kao da nas je udarila struja, njeni prsti su se silovito zabili u moje kukove i odjednom je počela brzo da mi maše. Bilo je to nešto. Ja jebem Tonku. Ne mogu ni da verujem. I to stvarno!

Produžujući užitak, poljubio sam njene senzualne usne i vrat, stenjajući od zadovoljstva. Tonya je također počela da stenje i stenja kroz zube, grleći me svojim dugim nogama. Njeno mršavo, ali tako snažno tijelo se kretalo i drhtalo.Ali onda ju je doživio orgazam, izvijala se, češkajući me po zadnjici i donjem dijelu leđa u ekstazi. Osjetivši kako mi se orgazam približava, dahnula sam i upitala, prislonivši uho na uho: "Mogu li. Ne?" Tonja je glasno zaurlala: „Možeš!“, pritisnuvši se još više uz mene, a onda zaćutala, grčevito stežući moj penis vaginom dok sam se ja ulijevao u njenu matericu, nastavljajući da stenjem. Bilo je fantastično!

Lijeno blaženstvo se širilo mojim tijelom; nisam htjela ni da se pomaknem. Nastavio sam da ležim između Tonijevih nogu, grleći je i dalje ostajući u njoj. jebanje u šatoru price Tonya je prva došla k sebi, tražeći da ode u toalet. Izašli smo, ona je sjela iza šatora, elastično mrmljajući, a ja sam joj odjeknuo nedaleko.Onda sam donio kriglu tople vode, oprao svoj penis, a Tonya se malo umila - kamp opcija. Onda smo ušli u šator i onda me je pogodilo - devojke su sve čule i razumele. Zadivljen, šta će se dogoditi. Tonya se protegnula, navukla gaćice i legla na bok, šaputajući tako ekspresivno i seksualno da je nakon menstruacije samo htjela da se pojebe. I nećete zatrudnjeti, imajte to na umu, cure. Prekrasni tinejdžeri koji stil života se ponovo protegnula, legla na desnu stranu uza zid i rekla:

- Saša, sve je super. Zgodan si. A ako još možeš, pitaj Inku, može te ispucati. Da, Iness, hoćeš li ga dati Saški?

- Tonka, kakva si ti kučka. - odgovor je bio glasno šmrcanje, naizgled zadovoljan i zaspao u blaženstvu Tonija. Neverovatno, ali ne samo da Tonka nije devojka, već može i da se jeba punim plućima i uživa, nikad ne bih pomislio na nju. Žena bilo koje dobi je potpuna misterija. I nijedan čovjek to neće moći riješiti, sigurno!

U redu, idemo u krevet, djevojke. - Legao sam na leđa, Inna i Julia su me zagrlile. Ali kakav san. - svako je želeo poljupce, oboje su bili veoma uzbuđeni onim što su videli. Čak sam im zavukao ruke u gaćice, a onda su, na moj zahtev, devojke otkopčale bluze i počeo sam da ljubim i milujem uska velika jaja Julininih grudi i Inninih malih, ali tako strastveno reagujućih na poljupce grudi. Kako mi je to bilo divno. I dozvolili su mi da uđem u gaćice - samo nevjerovatna noć!

Ponovo su mi počele lupati sljepoočnice, penis mi je ponovo stajao uspravno, a Inna mi se prilično drsko popela u gaćice. Nežni prsti su tako mazili mog “borca”. A onda. lukave devojke. Julija je ležala na boku, okrenula se od nas i rekla da će spavati, a Inna je, izvlačeći ruku iz mojih gaćica, također ležala na boku, pritišćući svoju elastičnu guzicu prekrivenu pantalonama uz mene.

Stvarno. Sta da radim. U redu, hajde da rizikujemo. Svukao sam njene mekane trenirke i gaćice skoro do kolena i počeo da mazim nežnu kožu njenog elastičnog dupeta koje mi je toliko igralo u rukama - divno. Zatim, postavši hrabriji i nedvosmisleno nagovještavajući, pustio sam još slini na prste i počeo milovati nježnu kožu oko Innočkinog anusa.

Zatim je zabio prst, pa dva, u čvrstu, ali popuštajuću rupu na guzici. Inna je počela da stenje, lagano pomjerajući guzicu prema meni. Nije mi se žurilo, opet skupljam slinu i pripremam njena stražnja vrata za nadolazeći napad. u tajnosti Cum mom Tada sam Innu uporno okretao na trbuščić, a ona je odmah inteligentno ispružila svoju okruglu zadnjicu koja je jednostavno blistala u polumraku. Zatim je glavu svog penisa namazao pljuvačkom i odlučno uhvatio Innočkine bokove. Imati je u dupetu je super!

Inna je još više Iskrena tinejdžerska priča 28 svoje predivne glatke zadnjice, a ja sam polako ali sigurno ušao u njenu divnu rupu. Kao odgovor, vreli zidovi njenog gostoljubivog hodnika čvrsto su se zatvorili oko mog brutalnog „borca“. Savladavši silnu želju, ukočio sam se na sekund, a onda su u akciju krenuli prekrasni mišići njenog elastičnog dupeta. Talasastim pokretima, kao da žive svoj samostalan život, milovali su moj penis, trčeći od baze do vrha u jednom ritmu pod njihovom kontrolom. Da, Tonya je definitivno nagovijestila - Iness je, moglo bi se reći, boginja analnog seksa. U svom dugom i vrlo često ne sasvim skromnom životu, nikada više nisam mogao probati takav analni. Innočka sada živi u dalekoj, vrućoj zemlji - kako su sretni njen muž i, ako ga ima, njen ljubavnik u tom pogledu.

Počeo sam se kretati prema njemu, jašući na svojoj opružnoj zadnjici, a one su se odmah prilagodile mom tempu.Unutar ovog beskrajnog hodnika užitka bilo je vruće i tako tesno - divno. A onda je Inna rukama uhvatila obje polovine svog nevjerovatnog dupeta i raširila zadnjicu šire, pružajući mi potpunu slobodu djelovanja. Pa, Inna. Ovaj čin je prelila čašu, a ja sam, ušao u njene vruće dubine do najveće moguće dužine, udvostručenom snagom radio bokove, primajući nezamislivo zadovoljstvo posjedovanja Inninog elastičnog dupeta. Obavio sam ruke oko njenog ravnog stomaka, zario usne i zube u njeno rame i bukvalno eksplodirao od snažnog orgazma.

Vizija mi se smračila, a pred unutrašnjim pogledom iskrsnula je očaravajuća slika: dugi bijeli mlaznici, iznova i iznova, mahnitom snagom udarali su u tamu tunela koji je išao naprijed, navodnjavajući njegove zidove i spuštajući se dolje viskoznim kapljicama muškog proteina.

Iscrpljen od blistavog orgazma, naslonio sam se na Inna leđa, ne ostavljajući njeno dupe. Ljubio sam njenu zamršenu kosu, udišući njenu jedinstvenu aromu, a ruke su mi polako mazile njene male grudi sa bradavicama otvrdnutim od zujanja. Kako mi je to bilo divno. Neverovatno sam srećna!

Ali onda je ponovo počela da se kreće prema meni. I u tom trenutku sam osetio kako mi se u dnu stomaka ponovo diže ogroman talas požude, a moj penis u njenom divnom dupetu je počeo da „oživljava“. I Inna je to osjetila, ali shrvana mojim tijelom nije mogla aktivno sudjelovati u tom procesu. A to sada nije bilo potrebno. Naslonivši se na nju cijelim tijelom, ja sam, uz nekoliko vrlo energičnih pokreta, opet jašući na njenoj elastičnoj zadnjici, jednostavno prolećući ispod mene, doveo sebe u ponovnu ekstazu, ponovo izbacivši nekoliko mlazova sperme unutar njenog prekrasnog tijela.

Kada sam, napola nesvjestan od zadovoljstva koje sam dobio, sišao s Inninog nježnog i elastičnog tijela, ona se odmah fleksibilno okrenula prema meni i zagrlila me, šapnuvši mi neke nježne riječi na uho. Zaspali smo tako, iscrpljeni i puni blaženstva, sa spuštenim pantalonama. A njene reči su bile najslađa muzika u mojim ušima. Zaspao sam, jednostavno preplavljen utiscima tako nevjerovatnog “pješačenja”. Samo jednom u životu možeš biti toliko srećan - a ja sam imao sreće. I bio sam samo sretan. Rano ujutru, u polumraku, otišla sam da prokisnem, a u isto vrijeme oprala drugaricu toplom vodom iz kotlića. A kada se vratio i počeo da drijema, opet je bio u raju - Julija mi je popušila. Kako je divno ujutro svršiti u njena čarobna usta!

Još smo se sreli, ali sa svakom djevojkom odvojeno. I tako smo dobili tako nevjerovatan naboj strasti, posebno u to polupuritansko vrijeme. Pošto smo se ubrzo rastali i otišli da studiramo na našim univerzitetima, često smo se dopisivali i prisjećali ove nevjerovatne kampanje i naših prekrasnih 18 godina. I ova sećanja na mladost su mi često grejala srce. Dobro je da se sve desilo, da se ima šta pamtiti. Na kraju krajeva, djevojke i žene su najsvjetlije mjesto u životima naših muškaraca!

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 74 Prosek: 3.4]

17 komentar na “Plava tinejdžerka se ljubi Cum mom price

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.